Daar is die dan.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lisette Hidding - WaarBenJij.nu Daar is die dan.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lisette Hidding - WaarBenJij.nu

Daar is die dan..

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

29 Augustus 2011 | Nederland, Groningen

De site om jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en ontwikkelingen in Nicaragua.
Vrijdag 9 september vertrek ik in de ochtend naar Madrid via daar zal ik naar Miami vliegen en vanuit daar ga ik pas naar Nicaragua.
Ik heb er erg veel zin in, de laatste voorbereidingen gaan nu beginnen en de spanning komt steeds meer.

• 30 Augustus 2011 - 19:38

Ik ook! Have fun :D

• 31 Augustus 2011 - 05:43

Marleen:

Hey Lisettte,
    Super veel plezier en succes met je stage daar in Nicaragua!
    Het gaat vast helemaal goed komen, en ik hou de site in de gaten voor je mooie verhalen!
    Geniet ervan!

Liefs Marleen

• 31 Augustus 2011 - 07:12

Geertrui:

Geniet nog even in Nederland meis;) Echt een raar idee dat je straks een half jaar weg bent!!

• 02 September 2011 - 21:01

Dorienke:

Spannennnnd...!

• 02 September 2011 - 21:52

Harriët:

Nog even een paar dagen nederlandse zon! Geniet van jullie dagen samen!! kus harrit

• 07 September 2011 - 12:09

Sherida :

Aftellen nu. Veel plezier en we zullen je site in de gaten houden.

Groeten vanuit het UMCG

• 09 September 2011 - 01:16

Niek:

Hé Lisette!

Als het goed is vertrek je vandaag! Succes in Nicaragua en hoop regelmatig een update te krijgen over hoe het is!

Have fun!

• 09 September 2011 - 16:20

Je Kleine Zusje!:

HAVE FUN<33
    Ga je missen lieve zus!

• 09 September 2011 - 21:28

Peter & Harriët:

Hey Lisette,

Een hele goede start gewenst de komende dagen, hopelijk heb je eerst even de tijd om bij te komen van de reis en de allereerste indrukken.

groetjes uit Assen