Veilig aangekomen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Lisette Hidding - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Lisette Hidding - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

11 September 2011 | Nicaragua, Granada

Even een snelle update. Afgelopen vrijdag ben ik veilig aangekomen in Nicaragua. De vlucht duurde lang, maar was verder prima voltehouden.
Ik ben meteen naar mijn gastgezin gebracht.
Gister heb ik meteen mijn eerste tripje gehad. Wauw wat was dat gaaf, midden door de rimboe op een eiland in het meer van Nicaragua.
Vandaag even rustig aan, net wat geld gehaald en Granada een beetje bekeken. Vanmiddag heb ik een borrel van on-stage waar het een en andere over het land wordt verteld.
Morgen begint de Spaanse cursus, spannend ben erg benieuwd.

Ik loop zo terug naar mijn lieve gastmama Donna Lupita en ga verder met genieten!!

  • 11 September 2011 - 18:09

    Katja:

    Hoi Lisette,leuk om te horen.Geniet maar van.Veel plezier daar.Groetjes Katja!

  • 11 September 2011 - 18:46

    Hanne:

    heej
    Klinkt echt supertof, Enjoy!

  • 11 September 2011 - 19:23

    Marith:

    He Lisette!! Wat leuk om wat van je te lezen!! Fijn dat je veilig bent aangekomen, je vloog alleen toch? Echt leuk om zo je avonturen te lezen, brengt mij even terug in de tijd (al was het niet in hetzelfde land, hihi) Geniet er vooral van, een half jaar klinkt heel lang, maar de tijd gaat zoo snel when you're having fun! ;)

    Liefs!

  • 11 September 2011 - 20:29

    Dorienke:

    Top!! Geniet ervan meid!

  • 12 September 2011 - 09:39

    Mama:

    he lieverd, fijn om te horen dat je zo 'n lieve gastmama hebt doet me goed:) en heel veel suc6 met je spaanse les!!! liefs.

  • 12 September 2011 - 11:18

    Jeanine:

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je gelijk al zo'n goed gevoel hebt bij je gastgezin! Dat is al heel wat. :)
    Succes met je spaanse lessen .. Liefs!

  • 12 September 2011 - 12:15

    Marieke:

    Hee Lisette,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen en dat je een leuk gastgezin hebt!
    Succes met de Spaanse cursus en verder heel veel plezier met wat je allemaal gaat beleven daar! :D

    xx

  • 12 September 2011 - 15:11

    Jurrien:

    Hallo meid,

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ben zeer benieuwd naar de rest van je verslag en naar de ervaring van de Spaanse cursus. Veel succes en tot gauw. xxx

  • 12 September 2011 - 18:59

    Heel Veel Plezier!!:

    Ha Lisette, Las het via FB (of course) en wens je heel veel fun, ook ik zal je dagboek bijhouden, leuk zeg!! Hoe was je eerste dag cursus?

    Heel veel liefs Marielle
    (nichie van Rudolf)

  • 13 September 2011 - 08:09

    Wilbert:

    Heej,

    Ik had al gehoord dat je goed was aangekomen, mooi om te horen! Lukt het al een beetje met het spaans?

  • 13 September 2011 - 10:32

    Marianne:

    He Lisette!
    Supergoed om te horen zeg!
    Ben erg benieuwd hoe je spaanse lessen bevallen. Go girl!!
    Liefs uit Groningen

  • 13 September 2011 - 22:33

    Marlies:

    Ziet er mooi uit daar!!!
    Ben wel erg jaloers, hier veel regen.
    Maar het is je gegund, geniet ervan!!
    Liefs.

  • 14 September 2011 - 17:56

    Harriët:

    klinkt goed zeg, super!
    buena suerte con tus clases de espanol!

  • 14 September 2011 - 19:48

    Ma En Pa Lanting:

    Hallo Lisette, goede berichten, mooie foto''s.We zijn blij dat tot zover alles goed is gegaan. Vanaf nu volgen we je reisverslagen.
    liefs pa/ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 26 Aug. 2011
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 17515

Voorgaande reizen:

09 September 2011 - 31 Januari 2012

Stage Nicaragua

Landen bezocht: